недеља, 28. септембар 2014.

♡Na kafi kod Teodore♡-Online, u znaku jeseni...

-Sigurno si primetila da su svi postovi ove nedelje bili vezani za jesen, sve je to zato što je jesen počela. Da završimo poglavlje ''Početak jeseni'' jednom onlajn dozom.
-Za početak, fontovi.




-Pinterest je za kratko vreme postao jedan od mojih omiljenih sajtova, moje omiljene jesenje slike sa Pinteresta: 







-Jednaku pažnju posvećujem i We Heart It sajtu.







-Nije nešto opširno, ali su tu slike i fontovi koji će popuniti praznine u tekstu!

-Promenila sam izged bloga, kako vam se sviđa??
-Do sledećeg posta!
























4 коментара:

  1. Prelepo je poseti i uclani se i na moj blog ja na tvoj jesam pod imenom Alex
    link mog bloga je lepotaodaleks.blogspot.com:D

    ОдговориИзбриши
  2. Bas je lepo :D Uclanila sam se na tvoj,da li mozes i ti na moj malo pre sam ga napravila? Evo link http://minjafashion.blogspot.com/ :D

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...