недеља, 14. септембар 2014.

♡Na kafi kod Teodore♡- Bookchallenge,velike promene...

-Još jedna nedelja je gotova,ja vam prenosim skorašnje utiske.Najpre,da čestitam našim košarkašima na osvojenoj srebrnoj medalji na Svetskom prvenstvu u košarci u Madridu.Svaka čast!!

#Bookchallenge

-Bilo je tu raznih izazova: Ice Bucket Challenge,Blood Challenge... Sada je na red došao #Bookchallenge. I ja sam bila izazvana i prihvatila sam. U ovom izazovu se radi o tome da navedš deset knjiga koje su uticale na tebe,naravno,ako ih ima deset,a ako ne,onda možeš i da odbiješ izazov. Posle toga,kao i u svim izazovima,nominuješ nekoliko osoba koje želiš da sledeće urade #Bookchallenge. Jednostavno je,a i zabavno. Dobro mi je došlo da malo ispreturam  moj deo sa knjigama, setila sam se mnogih zanimljivih pustolovina,misterija i ljubavnih drama glavnih junaka. Možda je ovo jedan od najboljih izazova,meni jeste. Pa ne znam koji izazov bi bio bolji nego da nabrojiš knjige koje ste pročitale,a koje su, potom,uticale na tebe i možda te čak neke i naučile nekim stvarima i promenile te.

Moja lista knjiga za #bookchallenge:

1. ''Nefertiti''-Mišel Moran 
2.''Stakleni zid''-Vladimir Tasić
3.''Usamljena srca''-Lusi Dilon
4.''Dečaci Pavlove ulice''-Ferenc Molnar 
5.''Harry Potter''- Džoana K. Rouling 
6. ''Vrati mi se''-Gijom Muso 
7.''Mali Princ''- Antoan de Sent Egziperi
8.''Zalazak sunca u Sen Tropeu''-Danijela Stil
9.''Doktor Hu-Ukleti karavan''-Kolin Brejk
10.''Loš početak-Soba reptila'' -Lemoni Sniket



Jesi li ti nominovna,kakvi su utisci??

Velike promene na blogu

-Kao što možeš da primetiš blog je promenjen. Ne samo igled,već će od sada i način na koji  pišem biti drugačiji. Blog će još uvek biti lifestyle,ali vremenom ćeš uvideti razliku između mojih starijih postova i ovih predstojećih. Možda je ovo nešto kao novi početak,ali neću obrisati stare postove.  Jednostavno, za jedno veoma kratko vreme sam se promenila i ne vidim zašto ne bi i moj blog bio u skladu sa onim što ja volim i u mom stilu. Nadam se da će ti se ove promene svidet,jer,ja u suštini menjam ceo blog. Jedino što ostaje je: naziv,stari postovi i ono o čemu pišem. Takođe,menjam svoj potpis. Od sada,sam Loppy ♡. Promenjen je malo i raspored bloga,i neke stavke su ubačene i izbačene.

Kako vam se sviđa novi izgled bloga??




6 коментара:

  1. JA sam te nominovalaaa^^
    Lol, drago mi je da sam ti pomogla time što sam te nominovala za book challenge :D :3

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! :-)
    Kada ces reklamirati moj blog
    andjelinkutak2000.blogspot.com?

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!