петак, 19. септембар 2014.

♡DM i Laguna♡



-Posetila sam Lagunu i DM,nisam kupila nešto puno stvari,ali su mi sve te stvari izmamile osmeh na lice. Uradila sam nešto što je trebalo odavno da uradim,probala sam nešto novo,...

DM


-Kao što rekoh,nisam kupila puno stvari. U DM sam mogla naći puno proizvođača,mirisa,vrsta,ali eto,odabrala sam neke,za koje mislim  da su veoma dobri.

Balea Farbglanz Shampoo

-Ovaj šampon predivno miriše,ali nije bitan miris. Kosi pruža visoki sjaj i sadrži silikon. Silikon,ukoliko si čupava uvek kao ja, kosu smiruje,i nemaš antene po glavi. Kosa je meka i sadrži i regenerator. Miriše na nar i na vanilu.

Balea Dusche&Creme

-Kupka za telo,miriše na kokos i nektarinu. Koža je glatka i mekana.

-Što se tiče još Baleinih proizvoda,u DM radnjama imaš širok asortiman,ne možeš da se odlučiš. Tu su i maske za kosu koje  uopšte nisu skupe i ja ih preporučujem svima.

Baby Lips

-Konačno ga i ja imam. Do sada uopšte nisam imala priliku da kupim ovaj proizvod o kome svi pričaju, hidratantni balzam za usne. Nisam želela da uzmem u boji jer nisam neki ljubitelj šminke do nosa. Uzela sam plavi,moja omiljena boja. Plavi je bezbojan ,ali veoma lepo miriše i mogu da kažem da sam već videla promenu na usnama,prija im.

Dobra ovsena kaša

-Na preporuku drugarice sam kupila ovsenu kašu sa ukusom čokolade. Veoma je ukusna,ali ni slučajno nemoj da staviš puno vode,jer će ispasti grozno.Ja sam vodu nasipala kao ništa i,ali je dobro što sam sipala samo pola kesice.

Čokoladice

-Što se tiče ovih upakovanih čokoladica,one  nisu bile na prodaju. Stajale su kao reklama,a ja sam pitala prodavačicu da li mogu da se uzmu,a ona je rekla da je zato i stavljeno. Ja,šta ću,nisam izdržala,uzela sam dva.


LAGUNA



Kutijica sa papirićima

-Kutijica je preslatka. Na poleđini ima sliku bicikla,a unutrašnju stranu možeš da vidiš. Mašnica dolazi u kutijicu. Stvarno je preprepreslatka.... A papirići su maloo deblji,ali meni to ne predstavlja nikakav problem,veoma mi se sviđaju.


Članstvo u Laguni

-Ovo sam želela da uradm odavno,ali nikada nisam imala priliku,i eto,sada sam i ja član kluba čitalaca. Veoma mi je drago. Imaju stvarno super knjige! Što pre ću kupiti jednu,već znam koju,ali o tome u nekom budućem postu.


-Jesi li ti već isprobala neki od ovih DM-ovih  proivoda,kakvi su utisci??
-Jesi li član Laguninog kluba čitalaca??

p.s.Slike su autorske


5 коментара:

  1. Ja imam Baby lips u boji cherry me i PREEDIVNO mirise *o* kako mirise plavi? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,čula sam da su i oni veoma lepi,nameravam da ih kupim u skorije vreme. Plavi stvarno lepo miriše,nije jak,ali je umereno. Čini mi se da ima miris vanile. :)

      Избриши
  2. Ja imam baby lips cherry me i bas sam zadovoljna! takodje, sam clan lagune.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidim da većina ima cherry me,nameravam da ga u skorije vreme kupim.

      Избриши

A evo šta vi mislite...