субота, 16. август 2014.

Your diary!

-Tajne,tajne,mišljenja.... Da li si sigurna da možeš sve svoje tajne da kažeš svojoj najboljoj drugarici ili mami???? Razumem da iskrenost između majke i ćerke,ili prijateljica je velika,ali ne možemo baš sve da kažemo. Nešto je jednostavno bolje napisati!!

-Koliko je meni samo,a i vama sigurno,puta došlo da se istresem na neku dragu osobu,ali nisam jer znam da će biti povređena. Ako nije potrebno,ne povređuj druge svojim osećanjima. Jednostavno sve kaži na tom jednom parčetu papira,ili ako ti je lakše,postoje elekronski dnevnici,uloguj se i počni da izbacuješ iz sebe stvari koje te opterećuju.koliko je samo puta neki zgodan dečko prošao pored tebe,a ti si ga odmah ocenila,napiši to,ne mora tvoj dnevnik da ''trpi'' samo ružne stvari.



Sveska vs tastatura!

Sveska- Tvoja sveska je tvoja sveska,možeš da je ukrašavaš,da crtkaraš,bilo šta... Niko neće moći da pročita to što napišeš ako  je,naravno,dobro sakriješ. Idealna mesta su: ispod kreveta,u šupljini kreveta,radni sto,ali neka sveska bude ispod svih ostalih kjiga,a nekad je najbolja na nekom sasvim očiglednom mestu,ali da niko ne shvati da je to tvoja sveska.Ali,postoji mogućnost da ti mlađa sestra dohvati svesku i onda sve izbrblja mami o onom prelepom dečku iz 7A.

Tastatura- Praktičnije mesto za skrivanje svojih tajni, pišeš šta god hoćeš,a možeš da svoj elektronski dnevnik sakriješ na samo jednom mestu...INTERNET!! Ipak,internet nije sasvim bezbedan.Šta god da ukucaš na internetu,jesi li razmišljala vidi li to neko?? Možda nisi,ali internet nije došao sam od sebe,morao je neko da izmisli sve to. U Americi stoji čitava baza podataka gde mogu,bez problema, da otvore to što si ti napisala i čitaju. Sada u sebi misliš ''Pa šta,ja ga ni ne poznajem,a ni on mene,ne zna ni ko sam!'' , ali ti svojoj majci nii htela da kažeš o blamu koji ti se desio u školi,a to treba da zna neko stoti???


Sveska ili tastatura??

-Koji je tvoj izbor?
-Znam nekoliko sajtova koje,ukoliko se odlučiš da pišeš elektronski dnevnik,možeš da posetiš i odabereš onaj koji ti se najviše sviđa da na njemu pišeš dnevnik..

http://diary.com/

http://www.my-diary.org/

http://deardiary.my/

https://penzu.com/home

http://itsmydiary.com/


To su neki od tih sajtova,ja kad bih se odluččivala ja bih izabrala prvi,nekako mi je super što može da s estavi slika,a i izgleda bezbedno,ali je pitanje koliko dugo???



-Ja sam ipak za svesku i olovku,vi sami odlučujete,svesku ipak možete da otvorite posle 15 godina i da je čitate i da se smejete,ali da li će taj sajt za 15 godina postojati??

-Napišite mi šta je po vama bolje u komentar :-D
-Otvorila sam čet sa strane,ukoliko vas nešto zanima pitajte.
-Glasajte na anketi za najbolju pesmu.







4 коментара:

  1. JA sam napravila zakljucani folder na kompu,i unutra je prezentacija,u kojoj pisem svoj dnevnik:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro,kako ti je najlakše ti tako piši,ako misliš da je to najbezbednije,tvoj izbor! :)

      Избриши

A evo šta vi mislite...