уторак, 26. август 2014.

♡Study tips by Teodora ♡

-Tokom prve nedelje škole svi smo opušteni,tek smo počeli,ali kada počne druga nedelja ne znaš gde ćeš pre. Evo nekih saveta kako se pripremiti za test i kako naučiti lekciju.

-''Aaaaa,sutra imam test,a ja ne znam ništa,šta da radim???'!!!'' Nema problema,smiri se,popij čašu vode pa krećemo!
-Pre nego što počneš da učiš,opremi se. Na tvom radnom stolu,ili gde već učiš,bude čaša nekog negaziranog pića ili najbolje vode,ukoliko ožedniš da ne silaziš stalno do kuhinje.Nemoj ništa gazirano ili neko energetsko piće jer će te naduti.Iz sobe izbaci sve što će ti odvlačiti pažnju:telefon,ugasi TV,iPod,postere koji te može ometati.Na stolu stavi i sve potrebne stvari za učenje:knjige,sveske,olovke....     Pre početka učenja slušajte muziku.Možeš da napraviš playlistu.
Moja playlista
-Kada učiš usmeri se na tu lekciju i nemoj stalno da gledaš kroz prozor ili gde već.... Na oko sat vremena pravi pauzu od petnaestak minuta,ali nemoj da proveravaš fejs,izađi napolje,pa se vrati da učiš. Postoje razni načini za učenje.Svako ima drugačiji način,kako mu je najlakše on tako uči. ja podvlačim najvažnije markerima i onda samo to čitam,nekad i prepisujem najvažnije raznim bojama i ondaa setiš se te boje i odmah znaš šta trebaš da napišeš. Neki zamisle sliku u glavi i onda tako nauče,neki crtaju i po crtežima zapamte. ti nađi kako ti je najlakše.
-Kda počneš da učiš oobnovi sve što ste radili zadnje. Svaki put kad ti je dosadno ti uzmi pa nešto pročitaj od već rađenog,Pametno ćeš iskorititi vreme. Možeš da napraviš i mali podsetnik u kom ćeš pisati kada imaš test i slično,ne moraš ga koristiti samo za školu,možeš i za druge stvari. Tu može dobro doći i agenda.
-Uveče pred spavanje obnovi sve i ranije legni veče pred test da ne bi spavala na času. Ukoliko stigneš,ujutro pre škole obnovi sve još jednom i TO JE TO,naravno,ako budeš slušala savete!


-Nadam se da će vam ovaj post olakšati učenje.
-Svešto vas zanima pitajte u komentar.
-Više informacija o giveaway-u  OVDE.
-Jel vam se sviđa novi logo?
-Ljub na kub do sledećeg posta :-*


6 коментара:

  1. Ja ne mogu da se odvojim od telefona, nažalost

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do skoro nisam ni ja mogla,ni od kompijutera,sad manje vremena provodim,jednostavno zacrtaj sebi u glavi da moraš da ga izbaciš iz sobe i kraj.

      Избриши
  2. A moja rutina je: isti dan kada je i test za vreme velikog odmora sednem u neku klupu sa nekim da me propita, ALI ove godine se nadam da ce biti bolje i da necu morati na kraju da molim za ocene heh, mada nekada i pisem puskice (shame on me!) i prepisujem, ali najcesce to sa puskicama.. probacu tvoje savete :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha,pa većina to radi,ali postoje načini kao na primer ovi koje sam ja dala,pokušaj,ako pažljivo pratiš na času i ako obnavljaš stalno,uspećeš! :D

      Избриши

A evo šta vi mislite...