субота, 30. август 2014.

♡Srećno dugmence ♡

-Srećno dugmence je online prodavnice. Imaju puno šarenih i slatkih stvarčica koje su prelepe. Imaju washi trake,ukrasne koverte......  Trenutno su na odmoru,ali od 5. septembra odgovaraju na porudžbine. Ukoliko poručite nećete zažaliti. Cene su sasvim pristojne i u skladu sa  onim što poručuješ. Ja sam malopre poručila papirne kesice,uskoro ću poručiti još nešto,ali tek kada mi stigne ovo. Plaćanje se vrši pouzećem ili lično uzimanje u Novom sadu.


-Imaju toliko zanimljivih stvarčica. Već kad gledam ove slike naviru mi razne ideje. Volela bih  da naručim sve,ali bilo bi mi mnogo. 
-Naruči i sigurno NEĆEŠ ZAŽALITI!!!

Fejsbuk stranica: Srećno dugmence

-Post je kratak,ali pregledanje stranice i odlučivanje šta ćeš naručiti će sve nadoknaditi.
-Ukoliko želiš da se prijaviš za giveaway možeš saznati više informacija OVDE,ostao je još jedan dan.
-Do sledećeg posta,ljub na kub :-*

Нема коментара:

Постави коментар

A evo šta vi mislite...