недеља, 17. август 2014.

Nedelja sa Teodorom♥

-Još jedna nedelja je pri kraju,a ja vam otkrivam današnje zanimljivosti.

-Danas sam odgledala dva zaista zanimljiva filma.

Thor(Tor)

-Film spada u akciju,avanturu,fantaziju. Zanimljiv je i preporučujem
svima da pogledaju sve delove.








Exam(Ispit)

-Film spada u misterije i meni se sviđa,ali vi pogledajte.








-Post je kratak,ali ako pogledate ove filmove nadoknadiće se.
-Ukoliko pogledate neki napišite mi mišljenja u komentar,a sve što vas zanima pitajte na chat ili u komentar.
-Ljub na kub :-*


2 коментара:

  1. Gledala sam Thora. Najžešći deo mi je gde se Thor ljubi lol, samo što joj lice nije pojeo. Ovom prilikom želim da pozdravim mog divnog mužića Lokija (Toma Hiddlesona) ♥ Hvala vam što ste mi pružili ovu priliku da iskažem svoja osećanja. "Ljub na kub" ♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...