недеља, 10. август 2014.

Nedelja sa Teodorom!

-Od danas ćemo svake nedelje imati ''Nedelja sa Teodorom'',pišem vam šta mi je bilo zanimljivo tokom dana.

-Danas sam sa svojom BFF igrala tenis. Mi ustvari i ne znamo da igramo tenis,ali eto,pokušavamo da naučimo. Kada god mi ona malo jače baci ja ne mogu da udarim iako je loptica samo centimetar od mene,a i sa njom je isti slučaj. Najzanimljivije je kada biramo ko će da bude Đoković,a ko Nadal. I onda mi ''igramo'' kao Đoković i Nadal. Verujte mi, kada biste nas gledali mislim da bi se od smeha onesvestili. Moja BFF,Milica, je danas pokušala da udari loptu,koja je bila daleko od nje, i elegantno ubila jednu ''klizećku'' po travi,ali je ipak uspela da mi vrati lopticu. Ko ne zna šta je ''klizećka'',to je kad se proklizi i padne.
-Za ovu nedelju je to,to.
-Veliki poljubac za moju Miciku i za vas :-*
-Obaveštenje: Svi koji su u mogućnosti neka izađu sad ispred kuće i na prozor,večeras možemo videti kišu meteora....


Нема коментара:

Постави коментар

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!