понедељак, 25. август 2014.

♡Na kafi kod Teodore♡

-Dobrodošli na prvi zvanični post u ovoj rubrici..
Pre svega želim da vam se zahvalim na:
-730+ pregleda bloga
-7 čitalaca

-Ovo nedelja je za mene bila upečatljiva. Postavila sam giveaway,sva ta euforija oko škole,imam 7 čitalaca.....
-Uzmite šolju u ruke,ja inače ne pijem kafu,ali,mora nekako da se zove, pa da krenemo sa ćaskanjem...

Ocenjujemo stil poznatih

Bethany Mota

-Beth je,po meni, kraljica mode i ova haljinica je preslatka i super joj stoji. Mnogo je slatka

Ocena: 10
Demi Lovato

-Ova kombinacija po meni nje jedna od deminih najboljih. Možda nije trebala da obuče ovo preko...

Ocena:7

Selena Gomez

-Ova kombinacija seleni definitivno ne stoji. Cipele mi se uopšte ne sviđaju,a dekolte je prevelik. Frizura izvlači prosek.

Ocena: 4


Nina Dobrev

-Nina je kao i uvek u svom žanru. Najviše mi se sviđaju cipele,a i sve ostalo je veoma lepo.Crna boja njoj najbolje stoji.


Ocena:10

Promena pozadine

-Promenila sam pozadinu bloga,sviđa vam se?? ima boje Engleske zastave,malo i podseća. Uskoro ću da promenim logo...  Nadam se da vam se sviđa...


Šta sam radila ove nedelje??

-Ova nedelja je za mene bila baš užurbana. najviše sam se spremala oko polaska u školu. Kupovala sam sveske i pribor za školu. jedva čekam da krenem,a vi?? Sa drugaricom vam pripremam nešto i nadam se da će vam se svideti. Postavila sam giveaway. Za sada imam jednu prijavi,ali razumem,nije moj blog nešto popularan pa da imam 100 njih.  nagrade su za prvo mesto: sveska sa printom Štrumpfova,slatka je i set Rainbow loom(ogrlica,narukvica i prsten),a za drugo je:Reklamiranje bloga sa gadžetom,ako nema blog onda će to biti   Rainbow loom narukvica i prsten. Više informacija za prijavu možete naći OVDE.




-Post nije nešto dugačak,ali to je moja nedelja
-Pišite vaša mišljenja u komentar.
-Prijavite se za giveaway.
















8 коментара:

  1. Svidja mi se novi izgled bloga!!! :-) Super post!!!!!! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Gde pravis slike za logo?

    ОдговориИзбриши
  3. Pomalo kopiras Tijanu M. sa njenim postovima Tijana's teaparty :-/

    ОдговориИзбриши
  4. Ne kopiram Tijanu,na većini blogova imaju takve postove. Ja imam pravo da pišem takve postove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, skoro svi su ukinuli takve postove, ali meni ne smeta, malo me samo ziga onaj naziv, jer je slican mome, sa tom kafom :-) Blog ti je jako simpatican :-)

      Избриши
    2. Pa ja gledam da mi se imena postova što više razlikuju od imena postova drugih blogera,inače,hvala :-)

      Избриши

A evo šta vi mislite...