понедељак, 04. август 2014.

Hey!!!

Zdravo!!
Ja sam Teodora. Napravila sam ovaj blog o modi..i.t.d. jer sam uvek čitala druge blogove i puno sam toga naučila,pa sam rešila da i ja napravim svoj blog!
Biće svega i svačega,od zanimljivih tema(što se tiče života,slavnih faca,mode...),pa do raznih nagradnih igara.
Nadam se da ću vam pomoći u odabiranju novih krpica,dekoraciji sobe....itd. i na dam se da ćemo se lepo družiti.
Neke slike koje ću kačiti na blog će biti moje,ali možete naći i slike sa neta.

Potpisivaću se ovako:

4 коментара:

  1. Loppy231.fanpage11. јун 2016. 22:23

    Teodora,više ne smem da kazem "Teodorice"," Teice" ili "Teodorče"😂,da li se sećaš osećaja jad si ovo objavila?💖

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek smeš da kažeš i "Teodorice", i "Teice" i "Teodorče", i ako ima još neki nadimak ;)
      To ću verovatno pamtiti do kraja života, jer je bio jedan od najlepših trenutaka i jedna od najispravnijih odluka koju sam donela. ♥ ♥

      Избриши

A evo šta vi mislite...