среда, 20. август 2014.

Giveaway time!!!

To je iznenađenje o kojem sam vam pričala!
-Ovo je prvi giveaway na mom blogu.Svi koji žele da učestvuju mogu poslati svoj rad na imejl onajesve@gmail.com

Zadatak: Vaš zadatak je da osmislite kako želite da izgleda vaša soba,ali u stilu polaska u školu, ili da napravite neodoljivu kombinaciju  na Polyvoru. Ko ne zna, polyvore.com je sajt na kome možete da pravite odevne kombinacije,ali i možete da uređujete kuću ili neku sobu. SAMI IZABERITE ŠTA ĆETE DA PRAVITE,KO HOĆE MOŽE OBA.!! U toj poruci mi pošaljite ime i prezime,da mogu da proglasim ko je podenik.

-Želela bih da se prijavi što više vas.

Nagrada: Nagrada je set Rainbow loom. U to dođu narukvica,prsten i ogrlica. Takođe nagrada je i jedna sveščica sa printom Štrumpfova,mnogo je slatka.

-Možete da šaljete do 31.avgusta do ponoći,posle toga proglašujem pobednika,a možda ima i drugo mesto... :-D
-Bilo bi poželjno da je učesnik iz Srbije.
-Ljub na kub :-*

16 коментара:

  1. Super! Možda se prijavim... inače pliz se učlani u moj blog: mashiescorner.blogspot.com
    I ja sam u tvoj xoxoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvata ti,prijavi se ako želiš. Učlanila sam se u tvoj blog,ovako na ovaj ''pozdravni'' post mi izgleda kul,a videćemo za dalje.

      Избриши
  2. Hvala ti,bilo bi mi drago kad bi se prijavila za giveaway,ja tebe na tvom blogu samo pratim,nemaš za učlanjenje .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam za uclanjenje samo sto sam ja promenija u PRIJATELJI ne citaoci. Posto svoje pratioce volim kao moji prijatelje! Pogledaj sa strane, videces!

      Избриши
  3. Kako da ti posaljem sliku na e-mail? Ja sam na Polyvor-u sacuvala sliku i hocu da ti je posaljem, ali je previse mala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uđi u sliku i onda pritisni desni klik miša i pritisni ''Save image as..'' ili ako ti je na srpskom ''Sačuvaj sliku kao..' ,onda ti se otvori da izabereš u koju ćeš fasciklu i ti odabereš i sačuvaš. Posle u imejlu imaš da dodš sliku sa kompijutera i tu je nađi i izaberi je. Ili ako ne mpžeš uzmi uđi u sliku na 'Polyvor-u,pa kopiraj link i nalepi u poruci pa ću ja da vidim. Ti si mi poslala sobu,možeš,ako hoćeš,i kombinaciju....

      Избриши
    2. Slika je malo manja,ali vidim,ako uspeš pošalji mi malo veću..

      Избриши
  4. Da nije malo rano za giveaway sa 7 čitalaca? Ako nisi znala, to se pravi kad imaš po 30 čitalaca, a ne 7....

    ОдговориИзбриши
  5. Ne,ja mislim da za giveaway ne moraš da imaš 30 čitalaca,mislim da je polazak u školu pravo vreme za giveaway bez obzira koliko čitaoca imala.

    ОдговориИзбриши
  6. Glupja nagrada za giveaway nisi mogla ja da se mucim za glupi ogorlice i prsteni od loom bands to niko ne nosi -.-. I kad radis giveaway on treba da bude internacionalna na primer ako je citaoc iz Afrike ti treba da mu ha pošaleš

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Loom bands,čak i sada,nose svi,a ja uopšte nisam rekla da učesnik mora da bude iz Srbije,napisala sam da je samo poželjno.

      Избриши
    2. Samo jutjuberke, i to bogate prave internacionalne giveawaye, to je glupost, po 300e da placas postarinu...

      Избриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!