субота, 09. август 2014.

Fashion summer trends 2014!

-Ovo je leto bilo zaista ispunjeno modnim trendovima,pa, DA PROĐEMO JOŠ JEDNOM!!!


Svetlo plava
-Svetlo plava boja ovog leta je bila u trendu. Nosila se svuda,od peščanih plaža,pa do diskoteka....  I oni koji ove godine nisu bili na moru su na svojoj koži osećali duh mora zbog ove plave boje....

Cvetni print

-Flowers,flowers,flowers....
Cvetni print je ovog leta potpuni podizao raspoloženje, haljine,farmerke,suknje....... Skoro svud je bio cvetni print..

Teksas

-Teksas je ovog leta bio pun pogodak.Pa ko može da zamisli svet bez teksas???? Ja obožavam teksas i nadam se da nikad neće izaći iz mode.Svi ti teksas šorcevi i sve te jakne,prsluci,košulje.... Ne znam šta bih bez teksas...


Marame


-Ovog leta su se marame nosile,ja mislim,više nego ikada... Zavezane na kosi u stilu Sare Jo,obmotana glava sa čvorčićem na vrhu,oko vrata....
Obožavam je!!!
Rainbow loom narukvice

-Najveći trend ovog leta su definitivno ove zanimljive i raznobojne narukvice. Svi ih obožavaju,i deca i odrasli. Ja sam skoro naučila da ih pravim,imam nekoliko  narukvica. 
Moje narukvice
Ukoliko ne znate da pravite narukvice,pogledajte ovaj snimak:  https://www.youtube.com/watch?v=GWdYS6IDoYg&hd=1

-Više informacija o magazinu i o tome kako da se prijavite možete dobiti OVDE


-Nadam se da vam se svideo post :-*




Нема коментара:

Постави коментар

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!