понедељак, 18. август 2014.

4.deo: Redy for school (New me,you,me,yo....) GUIDE by:Teodora

-Prvo da vam se zahvalim na 500+ pregleda,aaa,tako sam srećna!!!!
HVALA VAM!!
-New me,you,me,you,me,you,m...... Uff, jesi li ikada pokušala da središ neke stvari koje dolaze iz tebe??? Sad je malo ne razumljivo.....

Popravi svoj nogopis

-Jaooj,Bože,kako mi je ružan rukopis!!!!! Imaš ružan rukopis,a tvoja BFF ima tako lep rukopis,ne brini se,postoje trikovi za poboljšanje rukopisa.
- Smanji vreme provedeno na kompjuteru i kucanju na tataturi, počni malo da pišeš. Dnevnik je savršena opcija za to,ali ne elektronski. Svakoga dana možeš da pišeš neku temu,ali nemoj da žuriš,gledaj da ti rukopis bude što lepši. Ako želiš da ti rukopis bude lep drži se ovih saveta,ali svakog dana,do početka škole ćeš savladati lepo.brzo pisanje. Bitno je uvežbati ruku.

Budi svoja

-Ovaj problem sam imala i ja do skoro. Kada ljudi imaju loš uticaj na tebe i teraju te da radiš neke stvari koje ne želiš,osećaš da si parazit u svom telu.
-Ukoliko ti to smeta   BUDI SVOJA!!! Kako??? To je malo teži posao. napravi svoj stav. Neka tvoje ''NE!'' bude jasno i glasno i nemoj da popuštaš. Nemoj da dopuštaš da te iskorištavaju. Još samo dve reči će te naterati da promeniš stav ''BUDI SVOJA!!!''.


Slobodno kaži ''I am creative''

-''Uhh,znam samo da kopiram,nikako da sama nešto smislim.'' Ne brini,i to se može promeniti.  Počni malo više da čitaš i da pretražuješ neke zanimljive sajtove sa DIY projektima ili tako nekim zanimljivostima. Opusti se i kasnije počni da razmišljaš.Kada vidiš puno cool ideja drugih ljudi u glavi će ti se stvoriti nove,još bolje,ideje. Počni malo da crtaš i crtaj svoje ideje,zvuči uvrnuto,ali tako ćeš dobiti još bolje ideje..



-Završili smo serijal ''Ready for school GUIDE by: Teodora'' .
-Sve što vas zanima možete da pitate u  chatu ili u komentaru.
-Od sada moj blog ima i fejsbuk stranicu koju možete posetiti OVDE .
-Uskoro na blogu i jedno iznenađene,zato pratite moj blog i ko nije neka se učlani.



Нема коментара:

Постави коментар

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!