субота, 23. август 2014.

20 things about me! ♡

-Iako smo skoro počeli  da se družimo, mislim da je vreme da me malo bolje upoznate....

20 things about me

1.Omiljeno jelo su mi špagete

2.Štreberka sam i jedva čekam da krenem u školu

3.Obožavam Saru Jo i Demi Lovato

4.Nisam Directioner niti Beliber

5.Modu,make-up..... OBOŽAVAM

6.U društvu nisam najomiljenija,ali se ni ne trudim da budem

7.Mrzim kada me neko kopira(online,ali i ovako)

8.Omiljena jutjuberka mi je Bethany Mota

9.Imam starijeg brata

10.Obožavam da eskperimentišem

11.Upravo sam pronašla slovo ''R'',ali nebitno

12.Pratim i neke druge blogere

13.Imam jednu preslatku kucu i zove se Micika

14.Omiljeni teen časopis mi je HEJ!

15.Omiljeni sportovi su mi košarka,fudbal i plivanje

16.BFF  mi je stvarno BFF iako je ona potpuno drugačija

17.Ona i ja spremamo nešto i nadam se da će vam se svideti

18.Ne živim u Beogradu,a ni blizu njega

19.Rođendan mi je 1, novembra

20.Sad sam došla sa venčanja,hahahah


To bi bilo to
-Svako ko želi da se prijavi za giveaway neka klikne OVDE .
-Bay,bay


5 коментара:

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!