среда, 06. август 2014.

2. deo: Ready gor school(School outfits)

-Natavljamo našu ''Ready for school'' akciju. Tema drugog dela je školski outfit.. Neću mnogo da kuckam,slie će vam reći sve... Slike su sa neta..




Plava boja


Retro







Nešto u stlu Betmena


-Nadam se da vam se neka od ovih kombinacija sviđa za pri dan škole,a i za na dalje...
-Izvinite što je post kratak,ali ima dosta slika..
-O magazinu više informacija možete dobiti  OVDE  i  kako da se prijavite...
To be continued...


2 коментара:

  1. Teodora, sad sam otkrila tvoj blog i mnogo mi se svidja! Ako bih mogla samo da stavis da se uclanjujemo u tvoj blog, a ne da te pratimo jer ja ne mogu da ti se tako prijavim, ali ne znam zasto! Ja takodje imam blog, ako zelis vidi ga, pa ako ti se svidi, da se uclanis u njega! Mnogo bi mi znacilo!
    izmoguglabyteodora.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Teodora,hvala ti,sad ću staviti da se učlanite,pogledaću tvoj blog,čitamo se!!! :-*

      Избриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!